&& سخن دوستانه نویسنده&&

سسسلام به همه ی دوستای گلم

از این که قابل می دونین بهم سر میزنین

ازتون خعلی ممنونم.

سعی کردم براتون مطالب جذاب و

خوندنی بزارم که ارزش خوندنو داشته باشه.

امید وارم خوشتون بیاد.

یه سری مطالب سر گرم کننده براتون

گذاشتم

با عنوان&&پیام بازرگانی&&

سعی کردم موضوعاتی توش بزارم که

موقع دیدن وبلاگ خسته نشید و حوصلتون سر نره

اونا رو گذاشتم که خیلی تو دل نوشته های غمگین

غرق نشید.

زندگی با همه چیزش زیباست.

سعی کنین توی زندگی تنها چیزی رو که

جــــــــــــــــــــــــــــــــدی

میگیرن فقط فقط فقط

خـــــــــــــــدا باشه.

دیگه هیچ چیزی توی زندگی

ارزش جدی گرفتنو نداره.

نظر یاتون نره برام نظراتتونو بزارین

تا بتونم مطالب بهتر و جذابتری براتون بزارم.

ممنون میشمچشمک



نظرات شما عزیزان:

سحر214
ساعت16:19---1 تير 1393
سلام داشی منم سحر خیلی جالبه
پاسخ:سلام سحر جون فدات ممنون امدی لطف کردی


خودت میدونی کیم خو عشقتم دیه
ساعت17:19---12 مهر 1392
فهمیدی من کیم بهم بگو
پاسخ:به جان خودت نمیدم.من فقط یه عشق دارم اونم این جاها نمیاد که


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392 | 21:27 | نویسنده : علی آغا |